Kezdjük az elején

2010.12.30. 12:51

Üdv mindenki, megalakult a legujabb blogom, és én Striker vagyok. EZ a blog azért készült, hogy tippeket, cikkeket, tanácsokat, és más témáju bejegyzéseket készítsek a blogomra. Most elkezdeném az ismerkedést.

Counter Strike Source

Szeretem a CSS-t , és tolom is. Hogy jól, vagy rosszul azt nem én döntöm el, hanem a MAJD (eléggé sokára) készülö FRAG MOVIE-imböl kiderülnek. Megprobálom MAJD össze hozni frag movieket. Remélem sikerülni fog...

Warok, Klánok, Csapatok a CSS-BEN

Van egy klánom, aminek neve LimiteR > "név". Ez a klán kezdetleges eléggé, TGF-ért MSN szabodavid6@freemail.hu SKYPE: elektronx01 XFIRE nincs XFIRE-m. STEAM: NINCS STEAMOM amiröl máris tudjátok hogy NON STEAMOS klán. Az egyik legkezdetlegesebb. Eddigi tagok én Richard, Stan, Deóó, és még 4 TGF-hely van.

Ennyi lenne ez a CIKK, elérhetőségemet megadtam, szevasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://striker.blog.hu/api/trackback/id/tr862548135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása